При замовленні товару в інтернет-магазині «Mon Ami» Ви можете відмовитися від отримання замовлення до моменту його оплати або повернути оплачений товар відповідно до законодавства України.
Ви можете обміняти або повернути товар упродовж 14 днів після отримання замовлення. Це право гарантує вам «Закон про захист прав споживача». Щоб скористатися цією можливістю, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар не був у експлуатації;
- збережений товарний вид (відсутні плями, зачіпки, заломи і вм’ятини);
- збережена цілісність етикеток, бірок, ярликів, оригінальної упаковки.
Для білизни та купальників можливий тільки обмін. Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають поверненню. Повернення корсетних виробів, нижньої білизни та купальників заборонено законодавством України. Нижню білизну і купальники ми рекомендуємо приміряти на свою білизну, поки Ви не переконаєтеся, що товар підходить. Тільки після того, як Ви вирішили його залишити, можна видалити етикетки і бирки
Для одягу та верхнього трикотажу можливий обмін або повернення грошей. Для одягу та верхнього трикотажу, а також майок, топів, футболок та одягу для сну, тунік та аксесуарів – можливий обмін на будь-який товар в магазині або повернення грошей.
Порядок повернення або обміну:
- Протягом 14 днів після отримання замовлення повідомте причину обміну/повернення листом по e-mail: order@monami.com.ua
- Акуратно упакуйте річ в повній комплектації з бірками і оригінальною упаковкою, які були при отриманні товару;
- Якщо хочете отримати товари на обмін, оформіть на сайті нове замовлення, вказуючи в коментарях «ЗАМОВЛЕННЯ НА ОБМІН». Якщо сума замовлення більша попередньої – ми виставимо рахунок на доплату.
Повернення товару належної якості можливе лише при відсутності слідів експлуатації, наявності оригінальної і неушкодженої упаковки і ярликів. Повернена продукція проходить обов’язковий процес перевірки на якість. При виявленні слідів експлуатації товару Продавець залишає за собою право відмовити в прийнятті продукції.
Обмін товару здійснюється за допомогою кур’єрської служби “Нова Пошта”, якою Ви можете відправити товар назад. При оформленні відправки товару вкажіть наступні реквізити:
- Одержувач: вказується після зв’язку з менеджером.
- Вид доставки: Склад-двері;
- Адреса: вказується після зв’язку з менеджером.
- Послуги “Зворотня доставка” і “Накладений платіж” необхідно скасувати;
- Оплата доставки: за рахунок Відправника.