Maison Lejaby — французький будинок моди, який з 1930 року культивує відданість нижній білизні та корсетам завдяки ноу-хау своїх майстерень у Ліоні.
Поважаючи традиції, Maison Lejaby завжди виносить на новий рівень визначення високоякісної жіночої білизни з найкращих матеріалів, точних кроїв і майстерної ідеальної посадки.
Maison Lejaby пропонує гардероб нижньої білизни який пасує на будь-який випадок, з паризькою привабливістю, чуттєвою елегантністю та сміливим класичним виглядом. З максимальною увагою, що приділяється підгонці та майстерності, ці колекції поєднують в собі високоякісні матеріали, точність крою та майстерну конструкцію. Дизайнери Maison Lejaby підбирають найкращі матеріали від європейських постачальників, які співпрацюють з найпрестижнішими будинками моди. Їх досвід відрізняє Maison Lejaby від модних брендів, а зовнішній вигляд і майстерність оновлюють традиційну жіночу білизну.
З 1930 року Maison Lejaby плекає пристрасть до красивої нижньої білизни та ретельно виготовлених купальників. Прекрасна квітка спадщини французької моди, бренд подолав труднощі, які зазнав увесь ринок текстилю у Франції за останні роки. Сьогодні вона повернулася до успіху.
Історія будинку Maison Lejaby, якому незабаром виповниться століття
Історія бренду нижньої білизни Maison Lejaby - це, перш за все, історія зустрічі любителів прекрасного і доброго. Габріель Віанне працював у компанії нижньої білизни, а Марсель Бланшар реалізовував себе як бізнесмен. У 1930 році вони об'єднують свої таланти навколо спільної пристрасті і разом створюють бренд «La Gaby», який потім стане «Lejaby».
Роки після Другої світової війни були багаті на технічний прогрес, і Lejaby скористався цим, використовуючи нові матеріали, такі як нейлон. У 1965 році бренд випустив на ринок перший бюстгальтер із спинкою з лайкри, який мав приголомшливий успіх, продавши 3 мільйони примірників.
Насолоджуючись експоненційним зростанням, Lejaby придбала бренд купальників Rasurel і бренд колготок Well. У той час як у 1965 році технологічний прогрес був у самому розпалі, безшовний і невидимий бюстгальтер Nuage з’явився на ринку та був проданий понад мільйоном примірників у перший рік. Вимоги, шляхетність матеріалів і точність кроїв роблять Lejaby Будинком експертів, чия повага до тіла гарантує неперевершену якість.
Французька жіноча білизна у кризі 1990-х років
У 1992 році Lejaby стикається з кризою, що вплинула на французький сектор одягу, і переносить частину виробництва нижньої білизни. Американська група Warnaco купила ліонську компанію, яка на той час мала 1200 співробітників. Через п’ять років Lejaby завдано важкого удару, який вилився в дуже сильну економічну нестабільність: звільнення, закриття фабрик, соціальні плани... Перегорнуто сторінку. Проте Lejaby бореться з труднощами та зберігає своє місце в серцях французів, наслідуючи своїх французьких конкурентів на зорі 2010-х років.
Перейменований у Maison Lejaby, бренд відроджується з попелу
У 2011 році компанія Lejaby стала Maison Lejaby, а Ален Прост очолив компанію зі 195 співробітниками на заводі в Ліоні в Рільє-ла-Пап. Компанія повертається до розкоші та удосконалює свій різноманітний асортимент, відомий наразі як Maison Lejaby: купальники, нижня білизна великих розмірів і лінійка найвищого класу. Завдяки цьому новому економічному поштовху французький бренд знову стає ключовою фігурою в жіночій білизні та робить преміальну якість доступною для всіх.
Це нове позиціонування дозволяє їй розвиватися та відкриває першу точку продажу в Ліоні, а потім у центрі 16-го округу Парижа. Його потужна присутність в Інтернеті знову викликала значний інтерес. Більш амбітні, ніж будь-коли, два майбутні покупці, Тьєррі Ле Генік і Стефан Коллаерт, об’єдналися з компанією Isalys, щоб придбати Maison Lejaby і таким чином увічнити любов до французької білизни.